23. toukokuuta 2014

TOIVEPOSTAUS: Aakkoset

A

Aurinko - se on vaan se juttu, mikä saa huonommankin päivän paremmaksi eli hyvä sää! Ja auringon otto ja rusketus <3

Autoilu - Nyt kun vihdoin on se ajokortti niin on ihanaa vaan ottaa auto alle ja ajella ympäriinsä moikkailemassa kavereita ja kuuntelemalla hyvää musiikkia, kelpaa!

B

Blogi - Vaikka mulla on usein jaksoja jolloin ei vaan jaksa tänne mitään kirjoittaa, niin kyllä tää on niin kivaa ja jollain osin rentouttavaa, kunhan ei ota stressiä!

C

Californication - Sarja, johon oon hurahtanut täysin. Aloitin juuri katsomaan alusta tuotantokaudet ja oon kohta 4. tuottarissa. Harvemmin mitään sarjoja kattelen mutta tää vaan iski! Suosittelen kattomaan, paras sarja ikinä!!

D

Dancing - Ihana harrastus <3

E

Epäjärjestys - En pysty sietämään epäjärjestystä. Se on ahistavaa, haluan kotona että aina on siistiä. Neuroosi kuulemma :D

F

Facebook - Vaikka harvemmin fb:hen mitään päivittelen, on se asia joka on koko ajan käytössä ja jota päivitetään joka 5 minuutti :D

G

Girl - On ihanaa olla tyttö, ulkonäköpaineista ja kuukautisista huolimatta! Rakastan shoppailla ja meikata ja tehdä kaikkia ihania tyttöjen juttuja. Kukapa ei (;

H

Herkut - Varsinkin irtokarkit <3 On suurena osana mun elämää, ehkä jopa liiankin suurena.

Hellyys - Se on se mun juttu. Kaikki halailut, pussailut, silittelyt, käsikädessä kävely on vaan niin ihanaa. Mitä tekisinkään ilman niitä?

I

Iphone - Puhelimeni joka kulkee joka paikassa mukanani ja johon tallentuu ihanimmat muistot. Tärkeä kapistus!

Ikävä - Tunne josta en tykkää ja josta tuntuu etten pääse ikinä eroon ;(

J

Jenkki - Vaikka rakastan Helsinkiä ylikaiken, täytyy myöntää että melkeen yhtä paljon tykkään Amerikasta… väenpaljoutta lukuunottamatta… ja hyviä karkkeja ;D

K

Kohtalo -  Uskon niin tähän! Uskon että kaikella mitä tapahtuu, on jokin tarkoitus.

Kiltteys - Kuvaa niin mua. Vaikka osaan olla kova suustani, oon pohjimmiltani todella kiltti, liiankin. Oon aika huono pitämään omia puoliani ja helposti alennun muille.


M

Matkustelu - Oon koko ikäni matkustellut paljon, ja rakastan sitä ylikaiken! Varsinkin kaikki etelän reissut on niin mun juttu, hyvää ruokaa, aurinko ja hyvä seura + ihania muistoja. Täydellistä <3

N

Nauru - "Nauru pidentää ikää", toivottavasti ! Naurulla vaan pääsee pitkälle ja selviytyy noloista tilanteista :D

O

Onnellisuus - Siihen pyrin koko ajan, erittäin tärkeä asia minulle :)

P

Perhe - Saan olla erittäin kiitollinen siitä että mulla on mahtavat vanhemmat ja veli <3 Ilman perhettä en vaan olisi yhtään mitään. Odotan myös innolla että pääsen perustamaan oman perheen rakastamani ihmisen kanssa.

Q

Questions - Elämän pienet ja suuret kysymykset mitä itsekseni tulee mietittyä.


R

Rakkaus - Toinen ihan ykkösjuttu mulle. Tätä me kaikki tarvitaan <3

S

Sosiaalisuus - Kuvastaa minua, on ihanaa tutustua uusiin ihmisiin!

T

Tyyli - Vaikka mulla ei sinäänsä mitään omaa tyyliä oikeen ole, niin rakastan pukeutua ja etsiä sitä omaa tyyliäni koko ajan.

U

Urheilu - Ollut suurena osana mun koko elämän ja on edelleen.

Unelmointi - Kukapa ei unelmoisi? Ihanaahan se on varsinkin musiikkia kuunnellessa.

V

Vitamiinit - Oon jäänyt koukkuun D vitamiiniin. Kuvittelen sen olevan ihmelääke joka auttaa kaikkeen. Myös B vitamiini ja omega3 menee kurkusta alan joka aamu.

Viikonloppu - Paras aika viikosta, mitä odotan aina kun kuuta nousevaa.

W

Wedding - Rakastan häitä! Odotan myös omia häitäni, vaikka ne eivät nyt ihan lähitulevaisuudessa ole aiheelliset.

X

Xoxo - Haleja ja pusuja <3 ihanaa

Y

Ystävät - Vaikka niitä ei hirveästi mulla olekaan, on ne mulle hirveen tärkeitä.

Yksinolo - Asia mikä ahistaa ja mikä on kamalaa. Joskus kuitenkin on kiva hetken vaan olla.

Z

Zero & Zackie - Mun rakkaudet <3 hauva vauvat.

Å

Ruotsi - Tähän en oikeen muuta keksinyt. Tykkään ruotsin kielestä ja toivon että joku päivä myös minä osaan puhua ruotsia hyvin :)


Ä

Äiti - Tärkein ihminen aina.

Ö

Ötökät - Mun inhokki. Maailma olisi paljon parempi paikka ilman ötököitä :)

8 kommenttia:

  1. oiii ihana tää postaus :)) jeeii teit tän;) nii totaa mitä postauksia aiot vielä toteutella?ku sulle ehdoteltii kaikkee siin yhes postaukses:) sun suosikki biisit täl hetkel ois kans jees=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos(: tästä tuli vähän tylsä kun "vahingossa" julkasin tän ni en kerennyt laittamaan mitään kuvia :D joo ajattelin jotain toteutella… biisit olis muuten ihan kiva mut kaikki mun kaverit aina haukkuu mun musiikki makua XD joten pitää kattoa

      Poista
  2. tosi kiva postaus! haluisin sen faktoja susta postauksen ja sit just suosikki biisit täl hetkel ja my day ois kans tosi jees! toivoottavasti pistit ylös niiit postaus ehdotuksia mitä sulle ehdoteltii;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonkin kerran tommosen faktoja jutun tehny mutta miks en vois keksii lisää :) My day on kans työnalla (:

      Poista
  3. Oli ihan pakko kommentoida ku luin tän postauksen koska luulin et oon ainoo meijän ikinen ketä ahistaa just esim yksinolo! Mäki oon seurustellu nyt jo jonkun aikaa ja samastuin myös tohon ettei oo paljoo ystäviä, nii mulle tulee ihan sama ahistus ku oon yksin ja en vaan tiiä mistä se johtuu. En osaa pukee mun ajatuksii sanoiks ja täs kommentissa ei nyt varmaan oo mitään järkeekään... XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee kohtalotoveri! :D joo siis i feel you! Mulla nyt se on oikeestaan siksi ku nuorempana oli harrastus koko ajan mis meni se 7 kertaa viikossa joten ei ollut vapaa-aikaa ollenkaan. Sit kun se loppu ni olin ihan sekoomis pisteessä ku ei ollutkaan muuta ku vapaa-aikaa. Enkä muutenkaan voi käsittää miten joku ihminen rakastaa yksinoloa? Nykyään sujuu ehkä hieman paremmin koska oon oikeesti joutunu opetella olemaan yksin :D hullulta ku se kuulostaakin!

      Poista
  4. Hei voitko postata vähän useammin? kaipaan sun kirjotuksia niin paljon! ois kiva :--) mitä sulle nykyään kuuluu, voisit tehä kunnon kuulumisia nimisen postauksen! jeee ens kertaa odotellassa : )

    VastaaPoista
  5. heei miten sulla nykyään menee? viimekerrasta on pitkä aika

    VastaaPoista