4. toukokuuta 2014

Täällä taas !

IMG_8128IMG_8123IMG_8120
FINALLY! täysi-ikäisyys… sitä oltiinkin odoteltu jo muutama vuosi. Nooh eipä tää niin ihmeellistä olekkaan :D Elämä on kuitenkin joiltain osin helpottunut hirveesti. Synttäreistä mulla ei paljon olekkaan kuvia mutta juhlittiin aika rauhallisissa merkeissä. Aamulla käveltiin ihanassa auringon paisteessa pirittaan skumpille vanhempieni kanssa ja päivällä kävi muutamat sukulaiset ja iltaa aloiteltiin meillä kavereiden kanssa josta suunnattiin namuun.

Tosissaan en taas oo tänne pariin kuukauteen mitään saanut aikaiseksi kirjoittaa. Selitys on taas kuitenkin kiire… Vielä viime tammikuussa ajattelin että nyt kun poikaystäväkin lähtee armeijaan, niin mullahan on hyvin aikaa postailla, mutta ei… Usein kuitenkin oon miettinyt kun on ollut vapaa ilta, että nyt mä tänne tuun kirjottamaan mutta jotenkin se jääkaapin kautta omaan sänkyyn on vetänyt paremmin puoleensa. Eli siis en mä tätä blogia ja teitä lukijoita oo kuitenkaan unohtannut! Oon erittäin kiitollinen että jaksatte silti lukea tätä vaikka välillä täällä on erittäin hiljaista. ISO kiitos siitä <3 Jatkoa ajatellen en ole ottanut mitään stressiä, vaan postailen sillon kun tulee ideoita. Silti viikoittain! tosin useemminkin jos nyt tulee jotain mieleen.

Tässä viime kuukausien aikana oon käynyt salilla lukuunottamatta kahta viimeistä viikkoa, oon opiskellut ja käynyt töissä. Tai oikeestaan oon ollut työharjoitteluissa ja samalla käynyt tekemässä keikkatöitä. Kamalaa! Tuntuu että oon aivan loppu eikä aika riitä mihinkään. Nyt kuitenkin on enään tämmöinen 4 viikon loppu spurtti ja kesäloma vihdoin alkaa. Sitä todellakin odotellessa.

<3 Tiffany

ps. Postaus ideoita otetaan ilomielin vastaan(:

4 kommenttia:

  1. hyvä et vihdoin postasit!! millos late tulee btw intistä? ja mitä noi ihanat kakut on namm?:p :) ja sit viel postausehdotuksii et my day, jotai haasteita voisit tehä youtubesta mitä onki ollu :), arkimeikit postaus videolla tai sit kuvina & sun hiustenhoitotuotteet,ja elämän aakkoset eli jokaisesta aakkoskirjaimesta keksit jotain niitäki on näkyny blogeissa ja selllanen ois ihan mahtava :))! toivottavasti jatkat postailua, postailuja ootellessa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Late pääsee intistä kesäkuun lopulla. Toi toinen on mun leipoma valkosuklaajuustokakku ja toinen muistaakseni prinsessa kakku :) kiitos ideoista! Jatkan jatkan (:

      Poista
  2. Ihanaa et kirjotit vihdoin!! ;) nii ton edellisen anon ehdottama elämän aaakkoset ois huippu! niit näkyy aik paljon nykyään sekä faktoja susta & myday, ja jos sul on vinkata jotain hyviä reseptejä niin niitäkin ois kiva saada sekä tottakai sellanen musalista et mitä kuuntelet tällä hetkellä muutamii suosikki biisejä et sais just uutta kuunneltavaaki esim postauksen loppuun voisit linkkaa tai sit tehä siit oman postauksen, ja muuten onnee täysiikäisyyden johdosta! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! olikin jo ikävä tätä hommaa (: Aakkoset on tulossa, tänään töissä niitä jo suunnittelin (; kiitos muistakin ideoista! ja kiitos onnittelusta<3

      Poista