25. tammikuuta 2014

Lisää treeni juttuja

Mä nyt oon ihan tosissaan innostunut tosta sali treenaamisesta. Varaan tässä lähipäivinä personal trainerin tapaamisen, jotta voidaan tehdä mulle oma saliohjelma. En ole kuitenkaan kiinnostunut mistään fitness hommista, eli ihan omaksi iloksi treenailen. Tällä hetkellä motivaatio on todella korkealla ja oon pyrkinyt käymään salilla 3-4 kertaa viikossa. Tosin nytte viime viikolla en päässyt kuin pari kertaa tän inhottavan flunssan vuoksi, mutta siis Myös erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla on tullut käytyä. Niinkuin moni varmasti tietää, motivaatiota aina lisää (ainakin joksikin aikaa) uudet treenivaatteet! Niitä löytää nykyään niin kivoja. Siispä oon käynyt etsiskelemässä muutamia juttuja joita oon pitkään kaipaillut.
IMG_7889 IMG_7885 IMG_7884 IMG_7883 IMG_7882 Urheiluliivit ja urheilusukat löytyy stokkalta, muut ostettu stadiumista!

IMG_7899 <3tiffanyvivien

2 kommenttia:

  1. Kannattaa harkita tarkkaa paljon treenailee kun oot muutenkin noin hyvässä kunnossa! Oon joskus ite ollu laiha ja halunnu kasvattaa lihaksia mutta se meni ihan yli.. Kroppa meni jo alipainoseks. Harkitse tarkkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä :) sehän näissä on aina vaarana.. pitää vaan syödä kunnolla (;

      Poista